tirsdag, januar 31, 2012

Jeg elsker strikk

Jeg gleder meg til første runde med flytting er gjennomførst, så jeg kan slå meg litt til ro og ha litt mer tid på kveldene. Da skal jeg ta frem strikketøyet og kose meg inne med masse tente lys i sofakroken... Nå om dagen føles det som alt av fritid går til trening og flytting og leiligheten vår er nesten tom, ikke så koselig med ekko i stuen... Selv om første stopp ikke er der vi skal bo så lenge kommer det til å bli godt å slippe å bo i kaos. Så får vi krysse fingre og tær for at drømmeleiligheten snart blir lagt ut for salg.... 













Dette mønsteret ble jeg helt forelsket i, tror dette ville blitt veldig fint som putetrekk eller kanskje som teppe?


Har også veldig lyst til å lage lappeteppe eller lappeputetrekk i hvitt og gråtoner til å ha i stuen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar