lørdag, april 21, 2012

Oooo lykke







Nå har vi faktisk vært på en visning på en leilighet som vi absolutt kunne tenkt oss som vårt nye hjem, det kaller jeg fremskritt!



Kjenner jeg får litt sommerfugler i magen av å tenke på det...
Skal tilbake på visning i morgen for å titte en gang til, så blir spennende å se hva som skjer fremover. Menmen, blir det ikke denne leiligheten får vi bare ha is i magen og vente litt til. Ikke bare bare når man vet akkurat hvor man vil bo.


Jeg lengter sånn etter å flytte inn i noe nytt sammen med min lille familie, noe jeg kan forme slik jeg ønsker, jeg har så mye planer, drømmer, ideer og nye ting. Ja, jeg har faktisk en del nye ting som ligger pakket bort i eskene sine som bare venter på å få se dagens lys. Ser ingen grunn til å ta det i bruk før ny 4-roms leilighet er i boks!

God helg videre til alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar